top of page

Circuits elèctrics


Objectiu


El meu objectiu és mitjançant la recerca aprendre sobre els components d’un satèl·lit, per tal de poder-los acoblar. També vull esbrinar un diagrama dels components per tal que s’obtingui el màxim rendiment i finalment, vull poder dissenyar l’estructura del Tremp-SAT.


Actualització


Gràcies a l’ajuda del Gerard Blanch, vaig començar a utilitzar el programa “Tinkercad”, i vaig fer un disseny de la base del Tremp-SAT. Amb el programari “Ultimaker Cura 5” el vaig imprimir a la impressora 3D del centre, i vaig aprendre com funcionava. Així, també m’he dedicat a esquematitzar quina serà l’estructura del nostre satèl·lit, i com s’hi col·locaran els diferents components que el conformen.









6 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page